چگونه برای درمان ادرار کردن مشکل با طب چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان ادرار کردن مشکل با طب چینی

چگونه برای درمان مشکل ادرار کردن با طب چینی "من هیچ مشکل ادرار کردن اغلب. من احساس می کنم نیاز به دفع ادرار دوباره حتی اگر فقط توالت. من باید به شما بگویم cosa.algunos روز پیش من کشت ادرار آزمون را دریافت و آزمایش خون برای این مشکل است. دکتر به من گفت من CKD.Me تجویز قرص. من در حال حرکت روز من با این مشکل است. "این یک ایمیل از بیمار است.

می "سه بالا" و "پایین" از سه بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه وجود دارد: شیوع بالای بیماری های قلبی عروقی در بیماران مبتلا به مرگ و میر بالا همراه آگاهی جامعه بالا از بیماری مزمن کلیه نرخ پایین، پیشگیری است، تلاش در ارتباط با دانش کم از بررسی enfermedad.La نشان می دهد که مردم بیش از 40 سال با نرخ شیوع بیماری مزمن کلیه بیش از 10٪ است، اما آگاهی از کمتر از 5٪. اگر شما هر گونه سؤال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

در کشور ما، گلومرولونفریت بیماران هستند، حسابداری برای 40٪ .With ساختار جمعیت چین و تغییر در عادات غذایی، و دیگر بیماری مزمن کلیوی ثانویه به طور مداوم aumento.Junto با استانداردهای پزشکی فعلی ما هنوز محدود است، و در نتیجه پیشگیری و درمان از وضعیت بیماری مزمن کلیوی است با چالش های جدی مواجه است.

هستند بسیاری از بیماران مبتلا به CKD (ادم)، استفراغ، درد پشت، کراتینین بالا وجود دارد.

حالت سکون، ضد عفونی (تخریب ناشی از آپوپتوز فیبروبلاست)؛ فیبروز گرا و اختلال میوفیبروبلاست کلیوی و کمپلکسهای ایمنی موقعیت فعالیت می طب چینی، ادغام تنگ با ضایعات فیبروز و میوفیبروبلاست و کمپلکسهای ایمنی.

ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند درد بیماران به طور موثر رفع و کمک به آنها در بهبود gradualmente.Se می تواند رگ های خونی گسترش، که دارای عملکرد ضد التهابی، ضد یخ، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، مسدود کردن آسیب کلیوی را تشکیل میدهد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای کارشناسان حرفه ای nosotros.Nuestros راهنمایی در اسرع وقت به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: